ذهن من

حرف دلتو بگو راست راست

حرف دل

چند روزه كه ذهنم در گيره

دوست دارم يكي به من كمك كنه

به من بگه چي كار كنم ؟؟؟؟؟؟؟؟!!!!!

دلم از همه چيز گرفته

از اين زمونه .از تنهايي ها .كي به من گوش مي ده

همه دنبال زندگي خودشونند

 



نظرات شما عزیزان:

سارا
ساعت22:28---17 دی 1391
سلام مهدیه جان.راستش چیزی که تو دلم پره،فقط حرفه!اما امشب وقت ندارم.شاید فردا اومدم.راستش من تازه یک وب درست کردم.خوشحال میشم با نظرت بهم کمک کنی.فقط قول بده توهم درمورد وبم راستشو بگی.اگه مایل به تبادل لینک بودی،خبر بده تا لینکت کنم.منتظرتم
shahrokh-estakhri59.lxb.ir


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





+نوشته شده در شنبه 16 دی 1391برچسب:مهديه جليل نيا,ساعت21:55توسط مهدیه | |